
Náš príbeh, náš cieľ…

Ako to celé začalo?
Marketingu sme sa začali venovať už počas strednej školy, kde sme zistili, že naše schopnosti a vedomosti dokážu posúvať rôzne projekty k úspechu.
Časom a skúsenosťami sme sa posunuli tam, kde sme teraz.
Môžeme sa pýšiť „sýtym“ portfóliom rôznych plánov a realizácii. Spolupracovali sme so značkami ako Volvo, Opel ale aj lokálnymi reštauráciami, obchodmi a službami.

Budúcnosť marketingu
Mileniáli nie sú žiadnou novinkou, rovnako ako Generácia Z. Ak ste zvedaví na spotrebiteľa zajtrajška, mali by ste sledovať generáciu Alfa.
Kto sú oni?
„(Generation Alpha) bude formálne najvzdelanejšou generáciou všetkých čias, generáciou s najväčším množstvom technológií a globálne najbohatšou generáciou všetkých čias,“ hovorí Mark McCrindle, ktorý skúmal a obmedzil názov pre generáciu narodenú v rokoch 2010 až 2025.
Generácia Alpha je určite prvou generáciou úplne zrodenou do technológie. To, že sú vystavení technológiám počas formačných rokov, bude mať pravdepodobne za následok ich digitálnu gramotnosť, vysoké očakávania od gamifikácie, kratšie rozpätia pozornosti a ktovie čo ešte.
Tiež známi ako Generation Glass, očakáva sa od nich, že uprednostnia virtuálny svet pred tým skutočným. Technológia, ktorú majú k dispozícii, sa stane ich rozšírením. S technologickým pokrokom, ako je AI, samoriadiace autá a ďalšie riešenia, ktoré im uľahčujú existenciu, sa hovorí, že Generácia Alpha venuje ešte väčšiu pozornosť starostlivosti o seba: duševnej pohode, záujmom a iným sféram osobného rozvoja.
Podnikanie má dve základné funkcie: Marketing a inovácie. Marketing a inovácia plodí výsledky, všetko ostatné sú len náklady.
Peter Drucker, Rakúsky ekonóm a spisovateľ
Kontaktujte nás
Chcete vybudovať/zlepšiť komunikáciu a predaje Vášho podniku?
Neváhajte nás kontaktovať!